Stage in Australia! - Reisverslagen van Sanne de Kleijn - WaarBenJij.nu Stage in Australia! - Reisverslagen van Sanne de Kleijn - WaarBenJij.nu

Stage in Australia!

Vanaf 4 Februari tot 4 Juli ga ik stage lopen in Carins in Australie. Ik zal stage gaan lopen bij het bedrijf Gilligan's. Dit is een groot backpackersresort wat een combinatie is van een hotel en een hostel inclusief een grote nachtclub. Deze 5 maanden zal ik ook in het resort verblijven en ik krijg er ook iedere dag een avondmaaltijd. Na mijn stage ga ik samen met Marijke nog 2 weken doorreizen in Australië en uiteindelijk zullen wij vanaf Sydney weer terug vliegen!

Recente Reisverslagen:

22 September 2013

Back Home.

24 Juli 2013

De reis is begonnen!

07 Juli 2013

Goodbye Cairns, You'll be in my heart.

29 Mei 2013

Family reunion!

29 April 2013

Lots of new experiences.
Sanne

Ik ga een halfjaar stage lopen in Cairns in Australië! Door middel van deze blog deel ik met jullie alle leuke dingen die ik in deze tijd mee zal maken.

Actief sinds 21 Jan. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 21107

Voorgaande reizen:

29 Januari 2013 - 21 Juli 2013

Stage in Australia!

Landen bezocht: