AussieAussieAussie, Oi Oi Oi - Reisverslag uit Cairns, Australië van Sanne Kleijn - WaarBenJij.nu AussieAussieAussie, Oi Oi Oi - Reisverslag uit Cairns, Australië van Sanne Kleijn - WaarBenJij.nu

AussieAussieAussie, Oi Oi Oi

Door: Sanne de Kleijn

Blijf op de hoogte en volg Sanne

27 Maart 2013 | Australië, Cairns

Heeee lovely people at the other side of the world!

Hier weer even een reisverslagje vanuit het verre Aussie Aussie Aussie Oi Oi Oi. Haha dat wordt hier altijd gezongen als het over Australië gaat.

Maar hier in Gilligan's gaat alles heel goed eigenlijk. Werk gaat nu echt wel heel goed. Ik ben zeker van me zaak en probeer de gast op een zo leuk mogelijke manier in te checken. Ook heb ik echt heel veel fun met collega's op de werkvloer. Veel zijn zo gek als een deur. Ook hebben we een nieuwe teamleider gekregen. Eerst was Bec onze teamleidster maar omdat zij gaat verhuizen naar Brisbane is nu Ricky voor haar in de plaats gekomen. En Ricky is hartstikke aardig en zo gek als een deur dus dat moet helemaal goed komen.

Wel zijn we er gisteren achter gekomen dat er morgen een nieuw frans meisje in Gilligan's komt werken die ook haar stage hier gaat doen achter de receptie. Gister heb ik te horen gekregen van Tim dat zij bij ons in de kamer komt te 'wonen'. Mmh.. We hebben al niet zo'n grote kamer en om er dan ook nog is met ze 5en in te wonen wordt een grote uitdaging. We hebben ook maar 4 kasten in onze kamer staan dus ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen.. Ook zijn er 2 matrassen uit onze kamer gehaald omdat ze van veel 6 persoonskamers 8 persoonskamers hebben gemaakt. Dus nu zijn werkelijk alle matrassen op in alle staff kamers. Dus ben benieuwd waar zij gaat slapen dan..

De afgelopen weken hier in Cairns waren echt kicken. Anoek, Marijke en ik hebben de Passions Cruise gedaan. Het was werkelijk waar een droom dag. we gingen zwemmen, snorkelen, zeilen. Het was top. Vooral toen we gingen snorkelen wist ik niet wat ik zag. De Great Barrier Reef is een grote film onder water. Super mooie vissen en koraal echt prachtig. We kwamen aan het eind van de dag lekker geburned thuis en waren erg moe.

Ook heb ik met Laura, Nieke, Emma en Chanel een auto gehuurd. Laura reed en deed het erg goed aan de andere kant van de weg. We zijn naar Port Douglas geweest en Mossman Gorge. Dat is een regenwoud wat heel mooi is. Laura en Nieke hebben daar nog gezwommen in de regen, maar het was erg leuk!

Verder was er vorige week zaterdag G-Rated party in Gilligans. Het was een Fantasy party waarin eigenlijk iedereen costuums aan moest trekken van sprookjes figuren. Ik was nog samen met Nieke voordat ik moest werken ongeveer rennend naar de verkleedwinkel gegaan om iets te vinden. En ja hoor, voor 25 dollar maar had ik een super mooi politiepakje gevonden. Er moet immers iemand de boel onder controle houden op zo'n huge party haha. En het was een geslaagde avond. Uiteindelijk mocht ik zelfs op het podium een tijd bij de DJ komen staan en ben helemaal los gegaan op die muziek, calorieen verbrand voor het leven kunnen we wel stellen. Maar het was super gaaf! Ik was Policewomen, Nieke the Bee, Marijke the Cowgirl en Emma the Bunny. Awesome!

Dit was weer even een kleine update van mijn grote avontuur. Ik ga nu naar beneden om lekker te eten, ben benieuwd wat de chef special van vandaag zal zijn.

Dikke kus, xxxxx

  • 27 Maart 2013 - 20:22

    Petra Jaarsma:

    Lieve Sanne. hoorde van Jordy dat je mijn emails nu wel ontvangen hebt. Gelukkig maar. Weet ook niet wat er steeds fout ging. Wat fantastisch dat hel allemaal zo goed gaat. Ben echt heel trots op je .Geniet van alle nieuwe dingen die je iedere dag kunt beleven en ervaren , Het zal je leven alleen maar rijker maken.XXXXXXX Petra

  • 28 Maart 2013 - 11:16

    Jacoline:

    Leusden, Leusden, koud, koud, brrr, brrr dat is wat wij hier al lange tijd zingen. Waar blijft de zon. Natuurlijk die is bij Sanne in down under. Haha

    Je hebt het weer helemaal leuk gehad de laatste tijd. Fijn dat je er zo van geniet en dat het werk ook leuk is om te doen. Onthaal het franse meisje vriendelijk want het is toch heel wat als je helemaal alleen in zo een ver land aan komt. Ze zal ook vast erg moe zijn!
    Ik wordt steeds nieuwsgieriger naar de mooie dingen die je beschrijft. Nog 6 weken en dan kom ik het met eigen ogen bewonderen. Ik ga nu vast mijn bril oppoetsen :)
    Nou ik hoop dat het eten je weer lekker gesmaakt heeft en de chef special een leuke verrassing was.

    Dikke kus XXXXX mama

  • 31 Maart 2013 - 15:25

    M>A.de Kleijn:

    Hi Sanne,
    Op je vorige reisverslag ben ik vergeten te reageren;hiervoor mijinj excuses
    Van je reisverslag heb uik gemerkt dat jehet vreselijk naar je zin hebt in het verre Australie; je ziet nog eens wat van de wereld en leert daarbij ook nog een heleboel.Prachtig!
    Je verhaal over de great barrier Reefdet me denken aan een film hierover op de tv,schitterende inallerlei kleuren koralen en geweldig mooie vissen,ook in allekleuren van de regenboog.Dat heb je nu in werkelijkheid gezien,prachtig!
    Bij ons gaat alles zo z'n gangetje en we houden het nog steeds vol!
    Een dikke kus van oma en opa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Ik ga een halfjaar stage lopen in Cairns in Australië! Door middel van deze blog deel ik met jullie alle leuke dingen die ik in deze tijd mee zal maken.

Actief sinds 21 Jan. 2013
Verslag gelezen: 2335
Totaal aantal bezoekers 21119

Voorgaande reizen:

29 Januari 2013 - 21 Juli 2013

Stage in Australia!

Landen bezocht: