De laatste uren aftellen in Nederland - Reisverslag uit Leusden, Nederland van Sanne Kleijn - WaarBenJij.nu De laatste uren aftellen in Nederland - Reisverslag uit Leusden, Nederland van Sanne Kleijn - WaarBenJij.nu

De laatste uren aftellen in Nederland

Door: Sanne de Kleijn

Blijf op de hoogte en volg Sanne

28 Januari 2013 | Nederland, Leusden

De laatste dag in Nederland is aangebroken. Mijn koffer is ingepakt en ga zo nog even naar de stad om hopelijk nog een leuke bikini in te slaan.
Het komt nu allemaal wel heel dichtbij. Morgen vlieg ik om 14:50 uur vanaf Schiphol naar Tokyo met de KLM. Hier moet ik 10 uur wachten en vlieg dan verder vanaf Tokyo naar Cairns met Qantas. Op 31 januari 6:00 (Australische tijd) en 30 januari 21:00 (Nederlandse tijd) kom ik aan in Cairns. Ik ben nu nog bezig om contact te leggen met het bedrijf zodat hun weten wanneer we aankomen maar we hebben nog geen antwoord gehad. Daarom gaan we (ofwel Marijke met haar english skills, want ik ben een schijterd in het engels door de telefoon haha) nog even bellen naar het bedrijf zodat zij weten wanneer we aankomen. Dit kunnen we pas morgenochtend doen want nu is het al avond in Australie en is onze 'baas' al klaar met werken. Ik heb namelijk begrepen uit mijn skype gesprek dat hij altijd tot 18:00 in de avond werkt.

Vanavond ga ik nog lekker uiteten met mijn ouders, Jordy, Petra en Ryanne. Ronald kon helaas niet komen in verband met zijn werk.

Morgen is het dan zover, dan moet ik mijn ouders missen (hoewel zij me nog wel komen op zoeken tijdens mijn verjaardag) en LIEVE JORDY :(. Dat vind ik nog wel het ergst (sorry papa en mama haha). Maar als ik terug kom in Nederland gaat Jordy waarschijnlijk weg voor een halfjaar naar het buitenland. Dus we zien elkaar maar een paar dagen in dit jaar!!
Maar als we na een jaar weer terug komen heb ik onze eerste date alweer gepland staan dus hopelijk komt het allemaal goed!

Vanmiddag was ik nog even bij de winkels en bij de Albert Heijn en toen ik daar weg liep realiseerde ik me dat ik er een halfjaar niet meer terug zou komen. Dat is echt een raar idee. Alle oud collega's zie ik normaal dagelijks, en nu een half jaar niet meer.

Het besef wordt steeds groter en het wordt allemaal steeds spannender. Het is jaren lang een droom van me geweest om zo'n mooie reis te maken en ook nog stage te lopen in een (hopelijk) te gek bedrijf. En nu komt mijn droom dan eindelijk uit! En dan ook nog is samen met mijn beste vriendin Marijke! Hoe geweldig is dit. We gaan een waanzinnig avontuur beleven en super genieten. Ook is het een fijn gevoel dat als het even niet goed met me gaat of ik Nederland/Jordy een beetje mis, ik Marijke nog bij me heb en andersom ben ik er voor haar natuurlijk ook.

Ik zal ongeveer 1 à 2 keer in de week iets op deze blog zetten met leuke foto's erbij zodat jullie mij een beetje kunnen volgen.

Voel je vrij om een reactie achter te laten dat vind ik alleen maar leuk om te lezen! En als ik je nog niet toegevoegd heb op Skype laat dan even je Skypenaam weten dan kunnen we soms nog even skypen.

Als ik in Australië ben aangekomen laat ik weer wat van me horen!

  • 28 Januari 2013 - 15:14

    Marijke:

    Wieeeehhh!!! <3

  • 28 Januari 2013 - 15:28

    Freeke:

    ohwohwwwwww nou komt het allemaal heel dichtbij!! Spannend! heeeeeeel veel plezier en doe voorzichtig! ik ga je blogje volgen hoor!!! helemaal leuk dit!!!

    XXXXX

  • 28 Januari 2013 - 15:43

    Ellentje:

    Hey meiden, wij wensen jullie onwijs veel plezier, niet teveel sippen bij het afscheid, de wereldis tegenwoordig maar klein met alle skype en facebook en weetikeatvoorblogs enzo... maak er een toffe tijd van! dikke kus van André, Ellen. Laura en Quinty

  • 28 Januari 2013 - 15:56

    Shuen:

    een reactie...

  • 28 Januari 2013 - 15:59

    Femke:

    Veel plezier en een hele goeie reis daarheen!! Geniet nog effe de laatste uren hier in Nederland;-)

  • 28 Januari 2013 - 17:18

    Astrid:

    Samen heel veel plezier aan de andere kant van de wereld. Ik hou je blog goed bij, want ook ik wil daar graag naar toe. Dit avontuur doe je maar 1 x. Genieten dus xx

  • 29 Januari 2013 - 16:07

    Rob En Jacoline :

    We hebben Sanne en Marijke weggebracht naar Schiphol, Ze zijn nu definitief vertrokken en gaan daar heerlijk genieten van het mooie Australie of wel 'Down Under'. Samen met Jordy, Rianne en Petra, maar ook Petra, Eline, Frans, Brenda, Nina en Opa en Oma. Het inchecken ging voorspoedig en al gauw verdwenen de koffers het ruim van schiphol in. Nog even gezamenlijke aan de koffie de laatste minuten samen weggetikt en dan kwam het moment dat we ze echt een half jaar niet meer bij ons hebben. Diverse emotionele momentjes vonden plaats. Dat hoort erbij. Vervolgens zijn ze samen de douane gepasseerd en moeten ze het vanaf nu allemaal zelf doen en regelen. Dat is natuurlijk geen probleem want ze hebben al eerder met dat bijltje gehakt.

    Op dit moment van schrijven vliegen ze boven Denemarken en gaan zo over Rusland heen naar het Japanse Tokyo waar ze voor ca 10 uur blijven rondhangen/slapen op het Narit Vliegveld.

    Bij het naar huis rijden hebben we Jordy bij Fetch afgeleverd. Hij moest nog een paar uur aan de slag daar. We zijn nu weer thuis en moeten nog heel erg wennen dat we een half jaar geen San om ons heen hebben. Nu maar wachten tot de tussenstop in Tokyo waar ze zeker weer wat van ze zullen laten horen ...

    Rob en Jacoline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Ik ga een halfjaar stage lopen in Cairns in Australië! Door middel van deze blog deel ik met jullie alle leuke dingen die ik in deze tijd mee zal maken.

Actief sinds 21 Jan. 2013
Verslag gelezen: 590
Totaal aantal bezoekers 21117

Voorgaande reizen:

29 Januari 2013 - 21 Juli 2013

Stage in Australia!

Landen bezocht: